skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ENGINE"
- 781.135 -
- karburátor sedr 136
- rozdělovač p. Urbi
- svíčky Brisk D17YC
- oil (castrol magnatech 10W-40)
- výfukové potrubí 2-1 s příčně uloženým tlumičem
PŘEDNÍ NÁPRAVA
hřebenové řízení
stabilizátor 19mm p.Svozil
přitvrzené tlumiče p.Kúrka
závodní okruhové pružiny SpeedPRO
ZADNÍ NÁPRAVA
kyvná náprava
nové silentbloky podélných ramen
pružiny seříznuté o 1 závit
přitvrzené tlumiče p.Kúrka
PNEU
Michelin energy 165/70 R13
PROVOZNÍ KAPALINY
- chladící směs (G 48 + des. voda)
- brzdová kapalina DOT4
- převodový olej PP80
DOTAZY A VEŠKERÁ KOMUNIKACE přes [SZ]
NEED FOR SPEED[1986] - komentáře:
01:00:04
13.01.2012
13.01.2012
ŠKODA 120 GLS
-> Groopi: Já se vezl na sériovém rapidu s vlečkou a s převodem 3,9 a to ticho mě Deprimovalo a hodně. Pak jsem se vezl Rapidem Čokina a Bibenduma 130 LR a to bylo už jiné kafčo, ale tam je to někde jinde skrz svody a příčnej výfuk. Já osobně mám hlučnost velmi rád sešlápnu plyn a slyším ten rachot, jak strojovna, převodovka a náprava začali společně pracovat
00:39:53
13.01.2012
13.01.2012
haso
-> Groopi: a namontuje nejaky iny vyfuk a je po tichu
00:36:26
13.01.2012
13.01.2012
Groopi
-> ŠKODA 120 GLS: Tome, nejsom zástanca ani kyvky a ani vlečky ale poviem ti to že ako sa odvezieš na dobre porobenej vlečke tak už iné ani chceť nebudeš... Ja sa tiež zatiaľ hrám z kyvkou ( tak nejak sa musí začať ) ale v budúcnosti moje auto vlečka nemine takže tak. Ja som sa bol odviezť na kamarátovej papierovo 120 GLS podobného vzhľadu ako máš (kastla tá istá len znížená a mám tam fávo) ty a má tam vlečku a nevieš si predstaviť to krásne ticho vlečky a jej vlastnosti na ceste, je to paráda proste. Poviem ti že je to lahodné, vyskúšaj sa odviezť na aute z vlečkou a uvidíš sám.
22:42:11
12.01.2012
12.01.2012
ŠKODA 120 GLS
PROTO JSEM TOHO NÁZORU, ŽE NA TOTO KYVKA STAČÍ, ALE URČITĚ NEBUDE ŠPATNÉ, KDYŽ BUDU MÍT VLEČKU DOMA SKLADEM
22:36:36
12.01.2012
12.01.2012
ŠKODA 120 GLS
-> peti: -> dakar.cz: -> tunerlada: zřejmě máte pravdu, dokud nevyzkouším, tak nepochopím o čem to je mít vlečku závodní auto na ostrou jízdu z toho přímo nechci mít, spíš jen na takovou svižnou sportovní jízdu na cestách, aby to dobře sedělo na silnici a bez problému z toho šlo tahat 120-130km/h a někdy
i 150km/h s převodem 4,22 a pneu 175/65, aby to mělo i nějaké to lepší zrychlení no a nějakého toto vačičáka
i 150km/h s převodem 4,22 a pneu 175/65, aby to mělo i nějaké to lepší zrychlení no a nějakého toto vačičáka
22:20:48
12.01.2012
12.01.2012
ŠKODA 120 GLS
-> dakar.cz: přesně jak píšeš Marťas : Zvenku sériový MI GLS vzhled,interiér taky,maximálně lepší sedáky, a jen to bude mět lepší podvozek a silnější motor.
20:51:10
12.01.2012
12.01.2012
peti
-> ŠKODA 120 GLS: bol som druhy nazarytejsi kyvkar po minnovi na virte, s kyvkou som nemal ziadny problem, o vlecke som ani nechcel pocut ( som si rbil vzdy srnadu, ze sak nemem tazne naco mi je vlecka ), mal som v plane robit GO náprav a pekne si repasnut aj kyvku, nemal som problem s olejom tecucim do brzd, ani polosi sa mi nelamali, auto sedel na ceste dobre, vsteko hovorilo preto aby som nechal kyvku, ale raz sa kumne dostala vlecka ( este aj vtedy som stale chcel repasnut kyvku, to bolo v case ked minno zacal chystat vlecku), ale nakonec sa to vyvinulo tak, ze som predsa repasol vlecku a uz pol roka ju jazdim ,a doteraz sa bucham do hlavy ze som to nemenil skor, jazdne vlastnosti a hlucnost su neporovnatelne, jak pisu ostatny kym neskusis neuveris, tak ja by som ti urcite vymenu za vlecku urcite doporucil
20:35:28
12.01.2012
12.01.2012
dakar.cz
-> tunerlada: zas na druhou stranu,když to udělá dobře taky to nebude nejhorší. Zvenku sériový MI GLS vzhled,interiér taky,maximálně lepší sedáky, a jen to bude mět lepší podvozek a silnější motor.
20:27:06
12.01.2012
12.01.2012
tunerlada
J3STER 12.01.12 10:47:52 napsal:
→ ŠKODA 120 GLS: Než takové šílené předělávky si
sežeň rovnou 130ku. Aspoň to budeš mít legální.já bych se ktomu i přiklonil jednu sem tu i nabízel.. na jednu stranu je to pořád serie na normální ježdění a na sportovnější jízdu to moc není ale příjde mi to prostě tak nějak škoda když je to v pěkném stavu to předělávat .. ale to je jen můj názor :)
→ ŠKODA 120 GLS: Než takové šílené předělávky si
sežeň rovnou 130ku. Aspoň to budeš mít legální.já bych se ktomu i přiklonil jednu sem tu i nabízel.. na jednu stranu je to pořád serie na normální ježdění a na sportovnější jízdu to moc není ale příjde mi to prostě tak nějak škoda když je to v pěkném stavu to předělávat .. ale to je jen můj názor :)
20:19:14
12.01.2012
12.01.2012
dakar.cz
-> J3STER: a proč by měl vrážet peníze do motoru 120,když stejný výkon dostane za zlomek ceny z Favorita. Navíc dílů do těch motorů ještě je,všude je mají narozdíl od 120,motor samotný sežene na prvním vrakáči a ještě si může vybírat. A vůbec je to motor modernějši,lepší konstrukce,kvalita... Já bych šel do Favorita,když už chce mět něco výkonějšího.
20:04:07
12.01.2012
12.01.2012
dakar.cz
-> ŠKODA 120 GLS: no a řídil si někdy auto s vlečkou,že to můžeš porovnat? Já jsem měl jak kyvku,tak vlečku. A můžu ti říct,že je to nebe a dudy. Samozřejmě při normální jízdě pro rohlíky to nepoznáš,ale při trochu ostřejší jízdě už jo. A jestli z toho chceš mít sportovní auta,tak asi pomalu jezdit nebudeš:-) Neříkám,že je to nejlepší náprava,ale určitě je to aspoň náprava než dvě trubky s kolama na konci.. Jo,jezdilo se na tom rally,ale taky se dřív jezdilo s kočárama. To je vývoj..
10:57:47
12.01.2012
12.01.2012
J3STER
-> ŠKODA 120 GLS: Pak dej jenom pětikvalt, a možná čtyřpístky. Motor si sežeň z posledních modelů 120tek se sinějším blokem , nejlíp LS, a do něj si nech poskládat něco silnějšího s 260kou vačkou.
10:49:41
12.01.2012
12.01.2012
ŠKODA 120 GLS
-> J3STER: Nechci, chci investovat prachy, jen to tohoto auta
10:47:52
12.01.2012
12.01.2012
J3STER
-> ŠKODA 120 GLS: Než takové šílené předělávky si sežeň rovnou 130ku. Aspoň to budeš mít legální.
10:40:45
12.01.2012
12.01.2012
minno
-> ŠKODA 120 GLS: na kyvke nie je nič zlé.....akurát ako píšeš, ideš riešiť presakujúci olej do bŕzd? Tak toto je večný kolotoč a nikdy nevieš, či sú zadné brzdy suché alebo nie. Omnoho lepšie riešenie ako dávať kotúče na kyvku je mať brzdy stále suché, zabehnuté a v 100% stave na vlečke :) Potom aj bubny brzdia veľmi pekne.
Áno, na kyvke sa tiež jazdili závody, ale to bolo kedy? Vlečka je jazdnými vlastnosťami predsa len pred kyvkou o kus ďalej.....
Áno, na kyvke sa tiež jazdili závody, ale to bolo kedy? Vlečka je jazdnými vlastnosťami predsa len pred kyvkou o kus ďalej.....
10:19:48
12.01.2012
12.01.2012
ŠKODA 120 GLS
-> havlik: díky za náhled toho jak to vypadá -> minno: no nic moc, vy těch dílů máte mnohem víc -> dakar.cz: určitě máš pravdu, ale já furt nevím, co na té kyvně všichni pořád vidíte špatného, od Aceboss jsem slyšel, že na kyvce škodovky lítali rally, když nebyla vlečka, navíc s vlečkou jsou taky problémy, není to žádná božsky osvícená náprava a když teď před technickou chci dělat výměnu gufer na kyvce, aby m i olej necákal do bubnů a pak se mi minimálně rok, nechce dávat jiná náprava, já nespravuji věci, abych je v zápětí vyhodil z auta ven...
09:21:52
12.01.2012
12.01.2012
dakar.cz
-> ŠKODA 120 GLS: Tome než kotouče,radši bych řešil vlečku. Protože jestli z toho chceš mět sporťáka,tak na kyvce by to bylo stejně nic moc. První bych fakt udělal podvozek a ten pořádně odladil a až potom zkoušel brzdy a motor. Zatím ti ty bubny vzadu budou stačit. Když to bude v parádním stavu a ve předu budeš mět čtyřpísty,bude to brzdit až až:-)
09:08:45
12.01.2012
12.01.2012
minno
-> havlik: z technického hľadiska mi jej jasné že to možné je, ale ja by som veru do toho nešiel. Je to taká divná kombinácia.
09:04:18
12.01.2012
12.01.2012
havlik
-> minno: nic moc složitýho img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/.../561_2005-04-
07_22-46-53_12.JPG